3 maanden Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Schoneveld - WaarBenJij.nu 3 maanden Curacao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Schoneveld - WaarBenJij.nu

3 maanden Curacao!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

24 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve lieve mensen,

Na een lange tijd dacht ik laat ik maar weer eens iets schrijven. Waar zal ik eens beginnen? 28 Maart was het eindelijk zover, Ruud ophalen op het vliegveld. Hartstikke zenuwachtig en na 20x m'n zweet op mn hoofd en handen te hebben afgedaan kwam hij na 1,5 eindelijk uit de deuren. Een heel fijn moment, elkaar in de armen vliegen! Toch gek als je elkaar 8 weken niet gezien hebt maar dat was na 1minuut alweer weg. De eerste paar dagen zijn we met huisgenoten weg geweest. Wat strandjes bezocht en gechilld. Daarna hadden we voor 5 dagen een eigen auto gehuurd, een mooi jeepje waar we het hele eiland mee konden rond touren. Dat hebben we dan ook zeker gedaan. Naar heel veel mooie plekken en stranden geweest en vooral lekker gedaan waar we zelf zin in hadden. Het weekend erop zijn we 2 nachten naar Bonaire geweest. Om 6u 's ochtends in een klein vliegtuigje die na 20 minuten alweer op de grond stond. Net een bus ritje! In het hotel aangekomen kon Bonaire voor mij al niet meer stuk. Een kingsize bed, airco, alles schoon, tv en een warme douche. Een beetje luxe heb ik toch stiekem wel gemist. Het studentenhuis blijft toch maar een vies hok, al raak ik er wel aan gewend. We hebben lekker gegeten, aan het zwembad en het strand gelegen en naar kralendijk (de stad) geweest. Heel anders dan Curacao, klein en rustig maar leuk om gezien te hebben. Die donderdag erop hebben we met dolfijnen gezwommen. Super leuk! Ik kan geen genoeg krijgen van het bekijken van de foto's en de video. Kortom 17 super dagen gehad samen! Het afscheid nemen viel weer niet mee, bah. Ik heb daarna ook een paar dagen een dipje gehad, maar gelukkig gaat het weer goed. Curacao blijft een heerlijk eiland. Over iets meer dan 7 weken kom ik alweer naar huis, dus ik ga er nog even van genieten!

Verder gaat alles zn gangetje hier. Op stage hebben Lotte en ik een sova training opgezet om kinderen sociale vaardigheden aan te leren en hiermee te oefenen. Heel leuk om te doen. De stage blijft heel anders als in Nederland. Een stuk trager en alles komt wel. Daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook wel wat trager ben geworden, haha. Alles komt wel goed en iets minder hard lopen is goed voor je-;). Verder volgende week het concert van Guus meeuwis en 13 Mei komen pap en mam deze kant op, ook heel veel zin in.

Liefs en tot snel weer!

  • 24 April 2013 - 07:31

    Jose:

    Hoi Manon, ik heb ook super veel zin om jou te zien, we zien elkaar wel af en toe op facetime maar dat is toch anders. Ik heb je ook zo veel te vertellen, maar als we er zijn kunnen we gezellig kletsen. Mijn koffer staat al klaar hoor;) ik ben de dagen aan het aftellen, nog 19 dagen. En geniet nog maar van het rustig aan doen, hier gaat alles weer snel, snel, snel. Veel plezier bij Guusje en tot gauw dikke kus xxxxx

  • 24 April 2013 - 10:28

    Bets Toonen:

    Hallo Manon fijn weer wat te horen van jou.Gelukig gaat het weer wat beter met jou, fijn dat je kan aftellen om je Ruud te zien.En een gezellige onderbreking als je papa en mama komen, ja daar kan de tijd niet snel genoeg voor gaan.Nog veel plezier en succes met alles. lieve groetjes opa en oma xx

  • 24 April 2013 - 11:44

    :

    Hoi Manon...
    Het werd wel weer eens tijd dat je wat ging schrijven idd.
    Maar goed om te lezen dat je het zo naar de zin hebt.
    Straks nog paps en mans op "visite" en dan eindelijk weer naar huis hahahaha!!
    Je komt toch wel vakantie werk doen wor ;-)
    Geniet nog van de laatste weken, maak er wat van en nog heel veel plezier!!

    Groetjes
    Dian

  • 24 April 2013 - 14:40

    Esther Merken:

    Hoi Manon, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Wat een geweldige foto's van het zwemmen met dolfijnen. Joëlle vroeg ook al of ze dat mocht haha. Ik ben blij als jullie pap en mam komen (even geen emmers met tranen vullen ;-). Grapje, maar dan kunne Nellie tenminste weer lekker bij kletsen, want daar is jullie mam echt aan toe.
    Geniet nog van de laatste relaxte weken daar, want niet gaat alles weer in een rap tempo.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Esther

  • 28 April 2013 - 13:02

    Thea:

    Dag Manon,

    Gisteren heb ik je nog even voorbij zien komen toen Ruud weer zo'n "kort"gesprek met je had op facetime.
    Wat zie je er toch geweldig gekleurd uit , maar dat kan ook niet anders.
    Gisteravond liet Ruud mij nog even zien dat het bij jullie flink geregend had. Dat kan dus ook! Leuk vooruitzicht dat je ouders over een paar weken langs komen. Lekker weer wat afleiding .
    Probeer vooral nog te genieten,voor je het weet is alles voorbij.
    Ruud , en ook wij kunnen al weer bijna denken en zeggen volgende maand is ze er weer.
    Manon nog een heel leuke tijd gewenst daar.

    Groetjes Toon en Thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik ga vanaf 1 Februari 2013 4,5 maand stage lopen in Curacao!

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2472
Totaal aantal bezoekers 7629

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 15 Juni 2013

Stage Curacao!

Landen bezocht: