Laatste dag in het regenachtige Nederland! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Manon Schoneveld - WaarBenJij.nu Laatste dag in het regenachtige Nederland! - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Manon Schoneveld - WaarBenJij.nu

Laatste dag in het regenachtige Nederland!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

31 Januari 2013 | Nederland, Berghem

Het grote avontuur kan bijna beginnen. Vandaag de laatste dingen inpakken en dan vannacht richting het zonnige Curacao!
Ik ben heel benieuwd wat mij daar allemaal te wachten staat. Er is nog heel weinig bekend over de stage, wat ga ik daar precies doen en met welke doelgroep? Ik heb iniedergeval heel veel zin in een nieuwe uitdaging.

Ik zal zo snel mogelijk mijn eerste reisverslag vanuit Curacao plaatsen, zodat jullie allemaal op de hoogte blijven;)

Tot over 4,5 maand!

Liefs,

  • 31 Januari 2013 - 11:41

    :

    HOi Manon....
    Wat spannend!! morgen gaat het gebeuren...ben je er helemaal klaar voor??
    Ik wens je heel veel plezier, een mooie tijd en een onvergetelijke ervaring.
    En...niet te veel op het strand liggen wor ;-)
    Een hele goede reis!!!

    Groetjes
    Dian

  • 01 Februari 2013 - 17:21

    Jose Schoneveld:

    Hoi lieve manon, we hopen dat je een goede reis hebt gehad en morgen wakker word met het zonnetje in je kamer!! Geniet nog van je vrije weekend en heel veel succes maandag bij je stage, en wel je zuurkool met worst opeten he haha. Dikke knuffel van je pa en ma XX

  • 01 Februari 2013 - 18:26

    Oma Bets:

    Wij hoorden net datje op ST Maarten was,dus eerste halte.
    Je bent er bijna,heel veel succes en lieve groetjes opa Joop en oma Bets.xx

  • 01 Februari 2013 - 20:49

    Anne:

    Hi lieve non!
    Als het goed is ben je net aangekomen en schijnt het zonnetje nu op je gezicht =)
    Ik ben zoó benieuwd! Hoe de reis is gegaan, hoe het appartement is.....alles!
    Een dikke dikke kus,
    Anne XoXo

  • 01 Februari 2013 - 21:49

    Esther:

    Hoi Manon,

    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Heel veel succes met je stage.
    Het regent hier nog steeds, dus geniet maar lekker van de warmte daar.

    Groetjes Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik ga vanaf 1 Februari 2013 4,5 maand stage lopen in Curacao!

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 7630

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 15 Juni 2013

Stage Curacao!

Landen bezocht: