Alweer 2 weken verder! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Schoneveld - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken verder! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Schoneveld - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken verder!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

19 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Het is alweer even geleden, maar daar ben ik weer! Druk, druk druk met van alles en nog wat natuurlijk en weinig tijd om lekker op mijn gemak op mijn kamer een verhaaltje te schrijven. De afgelopen weken zijn snel gegaan. Naar leuke feestjes geweest en veel leuke mensen ontmoet. Verder rijden we hier overal met onze coole auto naar toe! Het auto rijden is hier wel heeeel anders. Alles mag en kan hier, zelfs door rood is geen probleem. Dat wordt leuk als ik weer terug ben -;)

Verder is het stage allemaal nog erg wennen, maar ook dat gaat al een stuk beter. Het is chaotischer dan in Nederland. Er waren vandaag 3 van de 4 begeleiders ziek, dus dan is het flink aanpoten. De jongeren zijn wel erg interessant en anders opgevoed dan in Nederland. Ik heb drie verschillende groepen. Op maandag naschoolse opvang 5-6 jarige. Op dinsdag en donderdag naschoolse opvang 3-4 jarige en op donderdag ochtend en vrijdag ochtend de dreumes groep. Aan afwisseling geen gebrek;). Op woensdag ben ik lekker vrij!

Inmiddels zijn Rick en Gerwin hier ook alweer een paar dagen! Erg gezellig maar ook vermoeiend die twee haha. De tweede nacht appte broer lief al dat ze de sleutel in hun kamer hadden laten liggen en de kamer deur was dicht gevallen. Ik heb nog iemand kunnen bereiken die wel 'even' de sleutel wilde gaan halen om alsnog de deur open te gaan maken om half 5 's nachts. Dat hebben ze geweten! Verder heb ik een heel lekker weekend gehad. Zaterdag naar Jan thiel strand geweest en zondag naar porte marie. Een heel mooi strand, fel blauwe zee en een heerlijk zonnetje erbij natuurlijk. Het bruinen gaat nog niet heel snel omdat ik natuurlijk niet elke dag aan het strand lig, maar nog tijd genoeg om lekker te bruinen! Ik ben in iedergeval nog niet verbrand.
Verder heb ik het weekend wel al even mijn dipje gehad. Ik dacht nou leuk, ik ben twee weken op vakantie geweest. Wanneer ga ik weer terug? en toen kwam het besef dat ik hier nog 4 maanden zou blijven. Ik kijk dan ook erg uit naar 28 Maart, dan komt eindelijk Ruud 17 dagen langs! In Mei nog m'n ouders dus dat moet helemaal goed komen. Ik ga zometeen lekker vroeg in bed, morgen weer van 9 tot 18u naar stage!

Tot snel weer!

Liefs xx

  • 19 Februari 2013 - 08:05

    Anne:

    Manoonie, net zo druk als altijd ;) Fijn dat Ruud al bijna naar je toekomt! Een dikke kus! X

  • 19 Februari 2013 - 09:27

    :

    Hoi Manon,
    Het klinkt allemaal goed...ach en zo'n dipje heeft iedereen ook al zit je niet op curacao ;-).
    Maak er het beste van en maak er een onvergetelijke stage van. En nog effkes en dan is je schat er ook..

    Groetjes
    Dian

  • 19 Februari 2013 - 15:19

    Bets:

    Hallo Manon,
    Wat is het fijn te horen dat het goed gaat.Wel wennen he ? maar zo te horen niet saai!!
    Fijn dat Ruut over een paar weekjes komt Doe ook de jongens de groeten en nog veel plezier samen.

    liefs uit Amersfoort opa en oma xx



  • 22 Februari 2013 - 13:43

    Toon En Thea:

    Dag Manon,

    Dat de kinderen daar anders zijn dan in Nederland kan je ook zien als een leuke ervaring.
    Als je die de baas blijft gaat in de toekomst hier alles van een leien dakje. Jij hebt dan zoveel ervaring.

    Wat een uitkomst die telefoon van Ruud en jouw. Nooit geweten dat Ruud zo'n lange telefoongesprekken kon voeren. Hij kijkt er wel erg naar uit dat hij naar jouw toe kan komen.
    Hij telt de weken, of zeg maar de dagen af dat het zover is.
    Voor je het weet is het zover, en dan zit je al op de helft van je stage.

    Hier blijft het maar koud en kunnen we alleen maar dromen van 30 graden en jij hebt de luxe dat je daar nu iedere dag in mag vertoeven.

    Manon wij wensen je nog heel veel plezier en genieten hoor, want je weet het zoiets maak je waarschijnlijk maar 1 keer mee.

    groetjes Toon en Thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik ga vanaf 1 Februari 2013 4,5 maand stage lopen in Curacao!

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 7627

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 15 Juni 2013

Stage Curacao!

Landen bezocht: